EN BRA TISDAG!

Idag när jag vaknade tittade jag på en film hos min bästa kompis och hennes storasyster. Vi såg tur och retur, den var  bra. Sedan åt vi frukost, efter det gick vi ut och hoppade lite stuttsmatta. Vi bestämde oss för att åka till skärholmen, vi gjorde oss klara ock åkte. Vi åkte buss, dom som var med var Maja, Sanna, jag och Nathalie. Jag köpte en väska, tre toppar en kjol och ett par strumpor. När vi skulle åka hem hade Nathalie tappat bussremmsan så vi fick leta efter den men den var BORTA!! Så vi skulle fråga om vi kunde få åka gratis och det fick vi( SUPERTUR) ANNARS SKULLE VI HA FÅTT GÅ!!!!!     





                                              Kramar Jenniefer!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: hemligzz beundrarezz

nattazz ezz veldigtzz smartzz ochzz jagzz menarzz detzz<3<3<3//hemligzz beundrarezz



ps !!!!

ppå alla ord skriver jag med 2 zz sist!!!!!

2009-04-09 @ 21:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0