FOTBOLLSMATCH!

Hej!!!
Idag på morgonen gjorde jag mig klar för att jag skulle på fotbollsmatch. Min morfar skulle vara med, när jag kom dit såg jag att killarna i min klass spelade match, carro och jag hejade på killarna. Jag vet inte vad resultatet blev men jag tror att dom vann!! JIPPI!!! Efter doms match hade vi uppvärmining, det var kul. Sen bestämmde vi vilka plattser vi skulle spela på. Jag spelade mitt-mitt. I förata halvlek stog det 1-0 till oss (segeltorp)men sen gjorde dom mål. Så matchen slutade 1-1. Men det var bra endå. Alla i segeltorp fick ett glas saft och en bulle eller nott sånt. Men Milina och jag satt och titta på en annan match så vi fick tre glas saft och massor med kakor och bullar.När jag kom hem tittade jag på min blogg och läste alla nya kommentarer<3<3<3<3. Fina kommentarer ni eller  du som skriver!!
                                                                Har någon msn i klassen, jag heter:[email protected]
                         
                               PUSS PUSS FRÅN JENNIFER!!<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: jennifer

hihi

2009-04-25 @ 18:06:23
Postat av: Anonym

hej jag vet vad det blev vi vann med 3-0

2009-04-25 @ 20:02:15
URL: http://jennifergransten.blogg.se/
Postat av: august

hej! vi vann med 3-1 jippi!!!

2009-04-26 @ 09:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0