FREDAG

Idag vaknade jag klockan 06.43, då gick jag och åt frukost. Innan de klädde jag på mig. Sen kom Sanna då gick vi till skolan. I skolan tränade vi på våran teater, den heter:Åsneprinsen, jag är ett kalasbarn som säger:vika öron han har,vem är det? var kommer han ifrån?,vad är det som har hänt egentligen?,Åsnaprinsen?jaså ÅP! Efter det var det rast då körde jag king se var rasten slut. Då gick jag in, då fortsatte vi med Åsneprinsen.Sen var det luch det blev pankakor,MMMMMM!!! Efter luch var det gympa på gympan körde vi drakulla. Det går till så här:Man har en ring i mitten av sträck sen ställer man fram massa redskap sen väljer man 2drakulla och då ska alla dom andra springa runnt på alla redskap och om drakulla ser dom blir dom blodpåsar då ska dom andra rädda dom.


 KRAM JENNIFER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0