HAHA & NEJNEJ

                                                                         HEJ!!
Idag på kvällen hade Nathalie och jag vattenkrig, vi fyllde påsar och sprängde dom på varan. Innan det körde vi fotbollsmatch, vi sköt bollar på varan. Efter vattenkriget duchade vi, sen gjorde jag läxan för jag gjorde inte den i onsdags! Man skulle skriva en berättelse om ordspråk. Min  var så här:Nathalie ska på fotbollsmatch, hennes kompis Jennifer ska åka med. När dom kommer dit har laget uppvärmning. Nathalie drack ur sin vattenflaska, hon fick en tupp i halsen En i deras lag kom försent, tränaren säger: bättre sent en aldrig. Hon säger fårlåt att jag kom försent men ni behöver inte mig, övning ger färdighet säger Nathalie. Nu börjar matchen, tränaren säger lägg  bena på ryggen under matchen, men vi kan inte det. Spring bara! Jennifer frågar hela tiden: vilka leder, vilka leder, vilka leder. Du är värkligen nyfiken i en strut säger tränaren. SLUT!! Nu är jag klar med läxan!! Imorgon är det skola, jag vill inte det!! Men nu ska jag se på Wipeout! Hejdå från jennifer!! PUSS PUSS JENNIFER<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: sanna

nu har non komenterat !!

hihi syns imorgon och jag kan inte följa med.

eller gå in på msn

2009-04-27 @ 16:29:18
Postat av: august

varför vill inte du gå till skolan? du kanske vill spela dator eller kolla p tv eller leka men vem ska du leka med om du vill leka? puss augst <3<3<3<3

2009-04-27 @ 17:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0