HOS MORMOR OCH MORFAR

 Hej!!
Jag har inte kunnat skriva så mycket för jag har varit hos mormor och morfar men nu är jag hemma. Men jag ska berätta om när jag var där. Jag kom dit på morgonen, då gick jag till min kusiner Pontus  och Rasmus. Vi lekte och hade jätte kul. Sedan på mondagen gick vi till fotbollsplan där spelade vi match mot några, det var jag, Emil, Nathalie, Pontus och Rasmus mot några andra. Men Nathalie dribbla av en kille 2 gånger och andra gången rammla han, då sa vi, så ägd av en tjej han blev arg och började sparka Pontus. Men Pontus gjorde inget så Nathalie gich och sparka den där killen men killen började jaga Nathalie och sa JAG SKA DÖDA DIG!! Men Pontus fällde han så att han inte gjorde illa Nathalie. Kllen gick på Pontus men han ramlade bara sen sköt han över vår boll över staketet så Pontus drog han i håret och fällde ned han på marken. Det var hans fel att han började gå på Nathalie så han fick skylla sig själv. Men på kvällen ringde hans pappa och sa det och Pontus bara berättade vad som hade hänt, men pappan blev inte arg.



kram jennifer

Kommentarer
Postat av: kusse

rolig







//

kusse

2009-04-14 @ 19:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0