IGÅR!!

Igår när jag vaknade ringde det, jag gick ner och svara. Det var farmor, hon sa att vi skulle åka och titta på en kossa. Hon sa också att min faster Sara skulle följa med. Jag har fått en ny kusin för några veckor sen, han heter Alfred. Han skulle också följa med. Då tänkte jag att jag skulle ta med min kamera ock ta kort på Alfred och kossan. Jag gjorde mig klar, sen kom dom. Vi åkte till bondgården där kossan fanns. När vi var framme gick vi genast till kossan men den stog så långt bort så vi frågade om det fanns något man kunde locka den med, men dom hade inte tid för dom hade påskcollo. Men dom sa att den hätte Sally så vi kunde ropa på hon. Då gick vi dit och ropade och lockade den med gräs, men den kom jag tog kort på den. Sen blev vi hungriga och började gå mot det stället vi skulle äta på. Det var jätte långt dit, men tillslut kom vi fram. Vi gick in och då kom jag på att jag hade varit där förut. Jag bästelde en köttbullsmacka, en chokladboll och en mer, det var äpple och blåber. MMMMMM, det var jätte gott. När jag satt och åt fick jag en prisent an Sara. för hon kunde inte komma på min kalas för Alfred var så liten.  Det en gul sommarklänning. Den var jättefin. Sen gick vi hem, på hemvägen drog jag Alfred i sin vagn. Det var jättekul!! Sen på kvällen skulle jag gå påskkärringmed Maja, Natta och Sanna, men Maja var förkyld och ville inte bli sämmre till dom skulle åka till Göteborg. Men det var endå fel dag, Så Nattta och jag gich på torsdagen i stället.   



                                                                       Kramar och pussar Jennifer!!

Kommentarer
Postat av: nattazz

cooltzzzz<3<3<3 puzz nattazz<3<3<3

2009-04-09 @ 21:02:05
Postat av: sanna

hur såg kläningen ut ?

jag har också fått en gul kläning.

vi känske har likadana ????????????

2009-04-12 @ 11:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0