IIDDAAGG!!

                                                                                            Hej!
Idag gick jag till skolan som vanligt, på morgonen hade vi musik, det var tråkigt. Efter musiken skulle vi ha Nationella prov, när man var klar skulle man läsa, men min väska gick inte att få upp. Jag fick inte upp den och min fröken klarade inte det häller. Sen var det rast, då spelade jag (king), det går till så här: Man har en baskerboll, sen ritar man upp en plan, den ska vara kvadratisk med sträck tvärs över(på båda sidorna). Nu är banan klar men man måste veta hur man spelar. Man har en liten fyrkant (kvadrat) i mitten, den första rutan heter:slav, den andra heter:bonde, den tredje heter:dam/drotning och den fjärde heter: kung/king. Spelet går ut på att man ska slå bollen på dom andras rutor och sen ska bollen åka ut, men man åker själv om man slår på egen ruta eller om man slår bollen utanför. Om man åker ut på: slav, bonde eller dam/drotning får man ställa sig i led, men om man åker från kung/king åker man till slav. Kungen ska slå den i mitten frånbörjan och sen drar spelet igång, om det blir sträck eller mitten går det om, men kungen ska slå den först i mitten men sen får den inte åka in i mitten. Så gick det spelet till. Efter rasten var det matte för min grupp(lejonen) det gick bra!! Sen var det lunch det blev ris med någon äklig gryta.BBLLÄÄ!!NU var det rast igen och nu körde jag king igen, men sen sköt jag bollen på ens ruta, men hon sa att det blev sträck, men bollen var på hennes ruta ut, (jag nämmner inget namn). Så hon gick och spelade bandy, och tittade på mig då och då.När vi kom in tränade vi till våran teater:Åsneprinsen, jag är ett kalasbarn. Sen var skoldagen slut! När jag kom hem lekte jag med Sanna. KRAM JENNIFER! PS HAR NÅGON I KLASSEN MSN!!!DS
                                                              Ingen bilg idag mi kamera kan inte lägga över bilder!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du kance kan låna av din syrra////natta

2009-04-28 @ 20:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0