ONSADAG 29/4-09

                                                                              HEJSAN BLOGGEN!
Idag gick jag till skolan, i skolan hade vi ett till nationellt prov eller två. På rasterna spelade jag king och bandy. Det var roligt!! När vi hade slutat var jag kvar för att hjälpa Isa (en fröken) att skriva in skrivstil till några, den skulle jag städa mitt ansvarsområde, det är en diskbänk jag städar. Sen gick jag hem, Sanna åt mellis hos mig, vi åt kakor.MUMS!!mEfetr det var vi inne och skrev på min blogg, men sen ville inte Sanna så hon gick hem.Idag ska jag på fotboll, 18.30-20.00. JIPPI FOTBOLL!! Men nu tror jag att jag ska gå ut. PUSS PUSS FRÅN JENNIFER<3<3<3<3<3


Kommentarer
Postat av: august

hej när ska du ändra din blogg? kommer alla dina texter vara kvar? hoppas det! :) <3<3<3<3<3<3<3

2009-04-29 @ 16:56:02
Postat av: hihi tjejen-sanna

Hej

Jag tycker din blogg är fin,men du kanske ska lägga in några bilder?

Se det bara som ett förslag!

HEJDÅ SANNA <3<3

2009-04-30 @ 17:49:57
Postat av: Fotofix

Hoppas du får en trevlig dag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

2009-04-30 @ 17:51:45
URL: http://fotofix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0