ROLIG DAG!

Idag på morgonen tittade jag på en film den hette  tur och retur.  Jag sov över hos min bästa kompis Sanna. Nathalie, min storasyster son också över för Sannas storasyster är Nathalies bästa kompis. Lite senare åkte vi till Skärholmen.
Jag köpte en väska, tre toppar, en kjol och ett par strumpor. Min väska var vit och jätte fin. När vi skulle åka tillbaka hade Nathalie tappat bort bussrämmsan. Så vi fick fråga om vi fick åka gratis, vi fick det (SUPERTUR) annars skulle vi fått gå!!
När jag kom hem visade jag mamma det jag hade köpt. Sedan gick jag in och skrev lite på min blogg.


                                                                   KRAM JENNIFER!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0