SÖNDAG!

                                                                                      HEJ!!
Idag på morgonen gick jag in på min blogg och såg alla nya kommentarer, dom är väldigt många.Sedan spelade jag spel på spela.se men det fanns inte så roliga idag så jag spelade cs (conter strike) istället. Sen gick jag och åt frukost, jag och Nathalie skulle äta yogurt, med grön karamellfärg i men det fanns ingen karamellfärg så vi fick äta utan karamellfärg. När klockan var 09.54 loggade en i min klass in på msn tills , vi chattade klockan var 10.34 så gick jag och gjorde jag mig klar.Klockan 11.00 ska Nathalies kompis komma, jag hoppas att det blir varmt idag då kan jag sola!! Idag ska jag bara slappa, sola, hoppa studsmatta, hänga hängmatta eller så ringer en kompis och frågar:kan vi leka! Det är lite konstigt, vann killarna med 3-0 eller 3-1 ni har ju skrivigt olika!
                                                                                              Kram Jennifer!!
jag och min bästa vänn sanna!! men idag åker hon till landet. hejdå sanna!!

Kommentarer
Postat av: august

vi vann med 3-1! <3 <3

2009-04-26 @ 15:28:48
Postat av: natta

ahahha

'

2009-04-28 @ 20:30:28
Postat av: nico

hej jennifer din ok sannas bloggar ee jette fina hur får man en blogg?? jag vill ha en!! ses i skolan







kramar nico

2009-05-04 @ 20:13:24
URL: http://jennifergransten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0