TISDAG

Idag på morgonen packade jag min skolväska och min badväska för jag ska åka och bada med halva ``granen`´ Men sen  skulle jag gå, när vi kom till skolan var det musik. Vi spelade my heart will go on och vem kan segla förutan vind på blockflöjt och spelade jag vill ha blommig falukorv till lunch mamma på tamburin, klaves och trumma. Den går till så här: Jag vill ha blommig falukorv till luch mamma något annat vill jag inte ha, jag hatar spenaten fisken och tomater och plättarna med lingonsylt, fläsk har vi för ofta lamm smakar som kofta biff med lök är riktigt läbbigt, jag vill ha blommig falukorv till lunch mamma något annat vill jag inte ha. Och sen finns en till vers men den skriver jag inte. Sen gick det bra hela dagen. kram jennifer!!

Kommentarer
Postat av: maja

heej! Japp jag har bytt tema. Men så som man gör hjärtan är svårt att förklara. men jag kan visa dig någon gång! Puss maja<3

2009-04-23 @ 16:45:33
URL: http://majjaericsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

heej! Japp jag har bytt tema. Men så som man gör hjärtan är svårt att förklara. men jag kan visa dig någon gång! Puss maja<3

2009-04-23 @ 16:45:55
Postat av: august

ja Jennifer du är bra på blockflöjt jag är inte lika bra. KRAM AUGUST! <3

2009-04-25 @ 11:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0