27 augusti

Hejsan svejsan!


Idag på morgonen vaknade jag, då var Nathalie(min syrra) sjuk. Hon har öroninflamation igår med och var hemma från skolan då med. Hon var faktiskt sjuk i tisdags också. Nu blev det lite konstigt, jag säger bara att hon var sjuk sen i tisdags. Sedan gick jag till skolan och först hade vi ett möte med föräldrar sen rast. Idag har vi haft matte och pratat om hur vi ska ha det i klassrummet och så. Vi slutade klockan 2. Då gick jag och Sanna hem till Malin, vi hade kul där. Klockan 5 skulle vi vara hemma så vi gick halv 5. Hemma badade jag med Nathalie och nu ska jag måla naglarna. Jag har inte skrivit så  mycket den senaste tiden. Men ibland är jag upptagen men jag ska försöka skriva minst en gång om dagen<3


♥Hejdå♥


Lite frukt jag har ätit 3 äpplen och 1 päron.

Kommentarer
Postat av: maja

Det är väl inte så bar för Natta att bada när hon har örinflamation?!!!!



pöss!! <3

2009-08-27 @ 19:44:41
URL: http://majjaericsson.blogg.se/
Postat av: jennifer

men hon doppade inte huvudet!<3

2009-08-28 @ 07:03:25
Postat av: mormor

Vad tråkigt att Nathalie är sjuk.Det där med frukten såg gott ut./Mormor

2009-08-28 @ 09:26:39
URL: http://jennifergransten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0