♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Hejsan♥



Idag åkte Maja och jag ut och cyklade en liten sväng.  Vi cyklade till en affär och tittade på lite saker. Jag hittade lite fotsaker till mitt fotbad och nagelsaker. Men jag hade inte med några pengar så att jag och maja cyklade hem. Vi frågade sanna om hon ville följa med för att hon ville titta på ett nagellack. Vi cyklade tillbaka och köpte sakerna. Jag hittade också en sax för att det behövde jag. Nu ska jag städa mitt rum för det gjorde jag inte förut.


Hejdå hejdå hejdå!!

Kommentarer
Postat av: mormor

Hej Hej Hej.Kul att du är ute och rör på dig.Ta ett fotbad sedan.Det är du värd./mormor

2009-08-30 @ 16:33:12
URL: http://jennifergransten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0