FOTBOLL

Hej!

Idag på morgonen gjorde jag fotbad på natta. Hon skulle på en fotbolls cup klockan 12.  Klockan 11 kom Nathalies kompis, hon skulle åka med oss. När vi kom fram dit lämnade vi av dom och sedan åkte vi och hämtade mormor för att hon också skulle titta. När vi kom dit igen tittade vi på första matchen. I den matchen blev det 1-0 till det andra laget. 2:a matchen blev det 0-0. När 3:de matchen skulle börja började det ösregna. Tillslut började det också hagla. Det var jättekallt så jag var helt blöt och så. När det hade gått 40 minuter var det slut, då åkte vi hem. Jag tror att det blev 3-0 till det andra laget. Hejdå!

Hejdå!
Hejdå!
Hejdå!
Hejdå!
Hejdå!
Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Kikki

hej, behöver ngr svar på min blogg.

lust att svara?

om hur ja ska ha mitt hår.

btw; fin blogg:)

2009-08-15 @ 11:09:08
URL: http://summerganget.blogg.se/
Postat av: mormor och morfar

Hej tycker att du är fin som du är.Vilka fina bilder.

2009-08-15 @ 12:38:37
Postat av: jennifer

hej mormor och morfar, den som skrev att den vill att någon svara på hennes fråga. Det var inte jag, ni måste läsa på namnet.

2009-08-15 @ 17:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0