HEMMA!!!!

Hej igen!

Nu är jag hemma, jag kom hem vid 1 på natten och har gjort lite andra saker nu. Nu är klockan 20 minuter över 2 på natten. Imorgon kommer jag att lägga in alla bilder och skriva om itailen, men idag orkar jag inte för att jag ska sova strax. Snart börjar skolan, aa lite kul, men kul med sommarlov också<3 Imorgon får jag träffa maja och Sanna som jag har längtat efter så länge<3<3<3 Maja och Sanna har passat Dexter när vi har vart italien. Godnatt, eller snart är det godmorgon för några.


hihi godnatt!!



Vet ni vart den raka kurvan finns?? (en gåta)

Kommentarer
Postat av: IDA

det finns inga raka kurvor!/Ida

2009-08-13 @ 08:58:05
Postat av: mormor

Det finns inga raka kurvor Jennifer.Hälsningar Mormor

2009-08-13 @ 14:16:10
Postat av: mormor

Det finns inga raka kurvor Jennifer.Hälsningar Mormor

2009-08-13 @ 14:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0