MÅNDAG!!♥!!

Hejsan alla bloggläsare!!♥


Idag vaknade jag klockan 6. Det är ovanligt tidigt när det gäller mig. Då gick jag och mamma ner och tog en kopp the och en macka. Efter frukosten gick jag och fixade håret. Jag satt på mig kläder innan frukosten så det var klart. Idag har jag bara utsläppt med ett hårspänne. Efter det tittade jag på TV en stund. Vid halv 8 gick jag till Sanna, då gick vi till skolan. I skolan började vi med samling. När vi var klara med det pratade vi lite och sedan var det tyst läsning. Den boken jag läser var inte så bra så att jag frågade Åsa(min fröken) om jag fick byta bok idag när vi ska till bibloteket. Jag fick det, men under tysta läsningen fick jag läsa ur den boken jag hade. Sedan fick vi våran engelskabok, den heter lift off. Vi fick 2 engelskaböcker, en som hette lift off textbook som vi skulle ha glosorna i och en som hette workbook(om det stavas så). Efter det var det rast, på rasten spelade jag king, det var kul. När rasten var slut skulle vi gå in och ha klassråd. Då bestämde vi placering och lite andra saker. När vi var klara skulle vi ha matematik, det var jättelätt. Det är mycket roligare att gå på mellanstadiet en att gå på lågstadiet. När vi var klara med matematiken var det lunch. Det blev tomatsoppa med mjukt bröd. Det var bara gott med bröd, men tomatsoppan var inte god. På lunchrasten spelade jag också king. Rasten gick fort och så var det dags att gå in och ha mer engelska. På engelskan hörde vi när engelska pratade och så skrev vi lite glosor. Klockan 1 skulle dem som behövde en bok gå till bibloteket. Jag lånade 3 böcker. När alla hade hittat en bok gick vi tillbaka till klassrummet och hade tyst läsning igen. Boken var jättebra så jag ville läsa när jag kom hem. Sedan slutade vi klockan 2, då gick Sanna och jag hem och så att jag mellis. Nu ska jag snart på fotboll, ganska lång tid kvar, men endå.


Hejdå!!!!!!!!! Hejdå!!!!!!!!!!!!!Hejdå!!!!!!!!!!!!!!!!!Hejdå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Hejdå!!!!!!!!!! Hejdå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Hejdå!!!!!






fotboll!


dom böckerna har vi i engelska!


Hejdå!

Kommentarer
Postat av: mormor och morfar

Hej din dag verkar vara spikad från morgon till kväll.Men i dag är det väl lugnare.När gör du läxorna?Ni kanske inte har fått några ännu./mormor

2009-09-01 @ 15:21:26
Postat av: jennifer

ja vi ska få läxor nästa vecka<3

2009-09-01 @ 18:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0