MÅNDAG


Hejsan bloggen!
 
Idag när jag vaknade var klockan 10 minuter i 7. Jag hoppade ur sängen och gjorde mig klar. Jag var jättetrött så  jag sommnade nästan när jag stog och borstade håret. När jag var klar gick jag till Sanna. När jag hade gått dit var jag inte trött längre. Efter en liten stund gick vi till skolan. När vi var framme väntade vi på att vi skulle gå in. Klockan 8 började lektionen. Vi började med att prata lite och sen läste Åsa(fröken) för oss. Boken var spännade, den hette Danny, bäst i världen. Sedan hade vi matte, då jobbade vi i nya matteboken. Det var jättelätt och jättekul.  Klockan 1 skulle vi till bibloteket och låna böcker. Jag tittade på en bok som hette molly moon... men sen frågade jag Åsa om hon kunde hjäla mig och då tittade hon också på den boken jag tittade på. Det fanns 4 stycken böcker av den serien och jag lånade 2, för dom var ganska tjocka. Nu ska jag gå ut och leka. Hoppas att ni har haft en bra dag!  Stora kramar Jennifer!



Kommentarer
Postat av: mormor och morfar

Hej tycker att du verkar pigg.Det är inte alla som kan hoppa ur sängen.Hur gick det med fotbolls träningen?/mormor

2009-08-25 @ 15:44:40
Postat av: jennifer

jättebra,<3

2009-08-25 @ 17:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0