NY DESIGN

Hej!

Idag frågade jag erica om hon kunde göra en ny design till min blogg. Hon sa att jag skulle titta på min blogg för att det var en överraskning där. Jag tittade och så hade jag fått en ny design. Jag blev jätteglad för att den var så fin. Tack så mycket Erica!!


Idag har jag tittat på när mamma gjorde triathlon. När hon sprang åt vi hamburgare och gick runt lite. Mamma var klar efter 1 timme och 41 minuter. Det var jättebra tid. Idag har vi lekt på vår vändplan, vi har ritat upp en väg där. då har vi våra sparkcyklar och åker runt, så har man ett jobb och jobbar där varje dag och får pengar (papperspengar). Det är jättekul.
Nu är jag jätteglad för min nya design.

triathlon när dem simmade iväg!





                            Puss puss Jennifer Gransten!

Kommentarer
Postat av: mormor

Jätte fin ny design.Fina bilder tuff tjej.Lycka till med träningen i kväll/Mormor

2009-08-24 @ 09:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0