SJUK

Hej!

Idag vaknade jag klockan 1 på natten och hade jätte ont i huudet. Då tog jag en epren(huvudvärkstablett) för att jag trodde att jag hade fått migrän som jag får ibland. Efter en stund gick jag in till mamma och sa att jag hade ont i huvudet. Hon sa att jag skulle ta en dusch. Då gjorde jag det och sen gick jag och lade mig i mammas säng. Migrän är en sak som man får ont i huvudet tills man spyr, jätte tråkit. Nu har jag duschat 3 gånger och har ätit lite frukost. Jag är jättetrött för att jag inte har sovit så mycket. Men jag ska vila lite när jag är klar med datorn. Migrän smittar inte så att om jag inte har ont i huvudet imorgon så ska jag till skolan.

Nu ska jag skriva på gestboken till fotbollen att jag inte kommer på träningen idag.



Jennifer Gransten








  I love you Dexter!



Kommentarer
Postat av: mormor

Stackare synd om dig.Men du blir snart bra.Glöm inte att dricka vatten.Krya på dig./Mormor Ps fina kort på Dexter

2009-08-19 @ 11:24:38
Postat av: Majsan

hej jennifer jag har inte läst din blogg på länge och den har värkligen förändras jätte mycket. den är jätte fin =)

2009-08-21 @ 16:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0