TEST



PERSONLIGHET

Namn: Jennifer Gransten
Födelsedag: 5mars
Smeknamn:  Jentan, Jentis, Jenson
Ögonfärg:  Blå.
Hårfärg: Blond
Längd: typ 143 cm
Högerhänt/vänsterhänt:  högerhänt
Skostorlek:  36
Är dina föräldrar skilda:  mm
Dålig vana: Har ingen aning

FAVORIT
Färg: limegrön
Sport:  Fotboll
Godis:  mycket men mäst choklad
Affär: lite olika
Helgdag: Lördag
Årstid: vår

HAR DU NÅGONSIN
Varit kär:  japp!
Rymt hemifrån:  Ne
Sovit utomhus: ja!
Spytt i skolan:  mm på toaletten(pinsamt!)
Gjort något dumt som du skrattar åt idag:  ja mycket
Varit på scen: ja
Retats: jappppp

DU
Svär:  Ibland, men inte så ofta
Sjunger bra:  Vet inte, jag tycker att jag gör det lite
Duschar dagligen:  JAPP
Vill gifta dig:  Inte nu, när jag är stor
Kommer överens med dina föräldrar:  Japp
Äger en ipod: NE
Sover med gosedjur:  aa MEN dom är på andra sidan sängen

THIS OR THAT
Pepsi/cola:  pepsi
Mc donalds/burger king:  Mc donalds
Choklad/vanilj:  Choklad
Jordgubbar/blåbär:  Jordgubb
Kött/vegetarian:  Kött
Tv/film:  ? Vet inte?!
Adidas/nike:  adidas
Kakor/paj:  kakor

KAN DU
Gå ner i splitt: nej!!
Skriva med båda händerna: Det kan väl alla men inte så fint med vänster.
Vissla: Japp
Blåsa en bubbla:  ja men inte så stora
Ha dina ögon i kors: Lite
Nudda näsan med tungan: nepp

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
Du nuddade:  Nathalie(min syrra, jag gav henne en godis)
Du pratade i telefon med:  Har inte pratat med någon i telefon idag men mamma igår
Du kramade: Mamma.
Du skällde på: sanna(jag sa bara att hon skulle gå av en gunga) Men det var inte att jag skällde på henne derekt. Jag bara sa med snäll röst <3
Du sportade med:  Klassen på idrotten.

SENAST DU
Skrattade:  Idag men maja och sanna på deras mammas tjejfest.
Grät:  Igår för att jag inte ville cykla själv till fotbollen.
Filmen du såg: Kommer inte ihåg?

VAR ÄR DU?
Vad ser man utanför ditt fönster:  Träd och ett annat hus
Lyssnar du på musik nu: japp
Vad har du på dig:  En Pyjamas
Vad är det på din musmatta:  Jag har mitt skrivbordsunderlägg som musmatta, med hundar i allafall.


ÖVRIGT
Hur många kuddar sover du med:  5 stycken tror jag
Dricker du mjölk:  alltid, jag får det i skolan och sedan hemma
Person du hatar mest: säger jag inte.den som är dum mot mig, den borde veta det
Vad borde man uppfinna: Pengar som växer på träd.
Är du ett hälsofreak:????????? :)
Vilket är det värsta vädret: Slask och issskalt

Hejdå från Jennifer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0