2:a advent

HEJ HEJ!

Idag är det 2:a advent, nu är det bara 18 dagar till JULAFTON! Det är 12 dagar
till JULAVSLUTNINGEN så det är KUL! Imorgon om jag ska till skolan ska vi på julmarknad i
gamla stan och då ska vi på  julmarknad. Då ska jag handla juklappar till många. 1:a
advent bakade vi en saffranskaka och nu ska vi baka lussebullar som jag sa förut. Medans
dom bakas ska jag ta lite kort, eller det blir nog många. Jag ska baka en lussepojke som det
heter och sen ska jag bara ta kort!
Vad har ni gjort idag när det är 2:a advent? Jag har
vart sjuk och haft kul ändå. Nu känner jag mig frisk och jag tog nyss min julkalender
choklad som jag inte gjorde imorse som jag blev snurrig nä jag skulle göra det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0