2:A DECEMBER

Heej!


Idag gick jag upp och gjorde mig klar. Sen gick jag ner och åt frukost och öppnade mina julkaländrar. Jag har en med choklad i och en som man kan vinna saker i. I chokladen var det en ren och jag vann ingenting i den andra kaländern:( Sen gick jag till skolan med Sanna och hennes mamma för att hon skulle ta sprutan idag och hon skulle ta den själv så hennes mamma földe med. I skolan hade vi slöjd, då gjorde jag klart min slöjdpåse. Efter det fortsatte jag med min lilla mus som jag gör till min katt Dexter. Jag har virkat den med vit tråd och stoppat i bummull.

Efter det hade vi rast och då gjorde vi inget speciellt. När vi kom in pratade vi lite och sen hade vi läsförståelse som dom som är 2 år äldre gör. Men men, det var ganska lätt! Sen hade vi samling och öppnade våran paketkalender, eller det var bara en som fick ett paket och det var Ida. Hon fick en film, men jag vet inte vad den heter. Sen gick dagen bra och nu sitter jag här!!


Asså blogg.se är så trögt, jag har skrivit om det här inlägget 3 gånger.

HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: maja

Julkalender stavas med e inte ä lilla jennifer. Där ser du att jag är inte såå dålig på att stava:)

2009-12-03 @ 15:08:44
URL: http://majjaericsson.blogg.se/
Postat av: mormor och morfar

Vad du är duktig.Att skriva och virka.Nuär det kallt ute hoppas att du har mössa på dig.

2009-12-03 @ 15:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0