<3...<3...<3

TJO HEJ!!


Nu har jag ätit frukost och fixat lite på rummet.
Vet inte vad jag ska skriva...

Men man kan alltid skriva lite skämt:

Det var en gång en bellman, en tysk och en ryss. De skulle tävla om vem som kan ligga nedgrävd mest under jorden, när de skulle stiga upp så skulle de ringa varandra med telefon.

Tysken klarade 2 dagar, ryssen 3 dagar. Bellman låg nedgrävd en hel vecka när dom bestämde sig att gräva upp honom. De frågade honom varför han inte ringde så att de kunde gräva upp honom. Bellman svarade:
-Jag glömde telefonnumret!

Bellman och en lapp och en finne skulle ta sig över en å. Där fanns en båt, men den rymde bara en person åt gången. Alla tre lyckades ta sig över på samma gång. Hur gjorde de? Svar: Bellman rodde, lappen satte sig på hans byxknä och finnen på hans näsa.

Bellman och en tysk och en ryss skulle tävla om vem som hade snabbast tåg. - I mitt land går tågen så fort att man måste skruva fast borden i restaurangvagnen, sa tysken. - I mitt land går tågen så fort att passagerarna måste ha säkerhetsbälte, sa ryssen. - I mitt land går tågen så fort att man måste spika fast målarfärgen, sa Bellman.

Bellman och en rysk och en tysk skulle tävla om vem som hade den minsta pappan.
- Min pappa är så liten att han sover i byrålådan, sa rysken
- Min pappa är så liten att han sover i en skokartong, sa tysken
- Jag har ingen pappa, sa Bellman. Han ramlade ner från stegen och slog ihjäl sej när han plockade jordgubbar


SES SEN, HEJDÅ<3


Kommentarer
Postat av: malin

hej jennifer!



bellman skämtet längst ner har du redan skrivigt en gång men aja

2009-12-28 @ 17:17:15
Postat av: jennifer

vet, men hitta inget annat och för den som inte läst

2009-12-28 @ 17:49:39
Postat av: mormor

Alltid roligt med en historia.Ett gott skratt förlänger livet./Mormor

2009-12-28 @ 18:06:10
Postat av: ALEYNIS :)

fniss! :D



roliga skämt! :)

2009-12-28 @ 21:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0