<3333333

HEJ HEJ!!


Nu har jag städat till julen, för det är bara 2 dagar kvar, eller 1 dag och typ 12 timmar. Jag har stäfat mitt rum och köket så nu är det jättefint! Det tog ganska lång tid att städa men när jag var klar gick jag yt med Maja och Nathalie. Vi satt oss i en snöhög och sen hoppade vi ner i buskar med snö på och åkte pulka. När vi hade åkt pulka en stund gick jag in för att jag hade ingen pulka så jag fick dela eller titta på. Jag gick också in för att det var kallt och jag inte hade så kul. Men när jag kom in tog jag av mig vinterkläderna och satt mig i min stol och skriver blogginlägg.

Jag skulle bara säga att jag har haft min blogg i 9 månader och snart i ett år! eller det är några månader kavr till det. Snart ska vi äta och idag ska jag gå och läggga mig lite tidigare för det har blivit halv 1 för mig 2 dagar i rad.
Sen sen!<3




Kommentarer
Postat av: mormor

Nytt igen ,den här var den finaste av alla.Bra att du är ute i snön,och får frisk luft i lungorna. /mormor

2009-12-22 @ 19:22:46
Postat av: Linn

snygg blogg!

och fina bilder

2009-12-28 @ 16:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0