FREDAG<3

HEJ HEJ!


Förlåt att det blev så sent men idag har jag inte haft tid. Föst gick jag upp och gjorde mig klar och så såg jag att mitt rum var STÖKIGT! Jag tycker det är tråkigt att ha stökigt rum så jag skulle städa det men det gick inte på morgonen för att jag skulle till skolan. När Sanna och jag gick vi till skolan hade vi jättekul, vi pratade roliga dialekter och så,haha! :)

I skolan skulle vi rösta på vilket måln vi tyckte var finast. Alltså vi har ritat måln för att vi ska göra något med typ 5:or och 6:or. Men jag har inte ritat något måln för att jag var i kyrkan och sjöng i kören då(men nu har jag slutat i kören för det är så tråkiga låtar) Så då skulle vi rösta iallfall. Stine(lärare) skulle läsa upp namnen som man hade röstat på och då skulle jag skriva dom namnen på tavlan så det var KUL! Vinnaren var Aleyna som också vann när vi röstade på vilken serie som var bäst:)

Efter det var det min tur att läsa upp vilket datum det var och det. Så jag skulle göra mycket där framme idag. Sen läste vi lite och gjorde lite saker. Efter det var det rast, då gjorde jag inget speciellt. När vi kom in hade vi matte och tränade teater för den är snart. Halv 12 gick vi till maten och det blev någon eklig biff! Alltid eklig mat i vår skola :(
På nästa rast flamsade Sanna och jag bara, vi sprang runt och skrattade och alla tyckte bara att vi skulle sluta men det gick inte. Men tillslut började dom också skratta så det blev: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHH!

Ja sen när vi kom in tränade vi teater och medans dom gjorde en scen där jag inte var med skulle jag måla nummer 19 till våran stora kalender som vi ska ha i teatern. Jag skulle göra den med Aylin men hon var med i den scenen så jag skulle börja göra den. Efter en stund kom Aylin och hjälpte mig med den. Vi målade den röd och Aylin råkade måla utanför på ett litet ställe och då tog jag fram vit färg för att måla över det. Så det funka ganska bra! Vi hade bara lite kvar när vi hade slutat så vi fortsatte och då väntade Sanna och Aleyna på oss. När vi var klara och skulle plocka iordning så välte ett litet glas med röd färg ut på bordet. Jag skulle ta upp glaset och då råkade jag välta det vita glaset med färg^^
Så det rann över elementet och ner på golvet! Då började vi skrika och torka upp det och då stog Åsa bakom oss.
HAHA, lite pinsamt att vi bara skrek. När vi hade plockat ihop det skulle jag bara torka bordet och då tog jag en trasa och den luktar jätteekligt! Då kastade jag den i ansiktet på Sanna och då tog hon en och blötte den och kastade den på mig så det rann ver mitt ansikte. Det var jätteekligt!

Sen gick vi hem och lekte hemma hos Sanna, sen fick vi vofflor. När jag hade hämtat en våffla som skulle jag gå bakom Sannas sto, och då backade hon så jag fasnade med tån och slog i knät. HAHA men jag höll kvar talriken och då började Maja och Sanna skratta åt mig. Jag skrattade också, haha!

Sen gick jag hem och städade och sen åkte jag på träning. Efter träningen tittade jag på idol. Nu sitter jag här och tittar vem som åker ut. HEJJA TOVE OCH ERIK!

HEJDÅ!//JENNIFER GRANSTEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0