FREDAG<33

HEJ NU ÄR DET FREDAG OCH 1 grad ute bara!<3

Idag väckte min mormor mig vid halv sju, då gick jag ner och sa att jag hade tappat rösten.  Då drack jag en kom te och åt frukost. Sen klädde jag på mig och sen kunde jag prata men det lät som en gammal gås. När klockan var halv åtta gick jag till skolan. I skolan frågade Stine vilka som hade lämmnat in lapparna och då sa jag ja fast dethördes inte som jag inte hade någon röst. Då nickade jag och hon sa: VARFÖR SVARAR DU INTE JENNIFER!!! Då sa Sanna att jag hade tappat rösten och hon ba: AHA!

Sen läste hon för oss och sen delade vi ut lappar och efter det öppnade vi paket. Det var inte jag so fick det utan... har inge aning, jo... nej... nej jag kommer inte ihåg. Halv 10 skulle vi vara i gympasalen för att det var luciatåg. Vi gick dit och då satt vi vid 5:orna och dom är så dumma. En sa att man skulle sitta en halvmeter ifrån bänken och då gjorde vi det. Men själv satt han  med benen utanförbänken och typ hängde över den. Sen låg vissa på golvet och kräla runt så dom sparkade mig i ryggen HELA TIDEN! Sen sa vi till dom och dom satt sig upp. Till en i min klass sa en 5:a ÄR DU DUM I HUVUDET, SÄTT DIG NER!! JA dom är lite konstiga!  Dom sjöng bra men på vissa ställen lät det lite konstigt för att det var så många och det var störrebarn med och dom bara larvade sig. När det var klart var det rast, då gjorde jag inget speciellt. Hela dagen tränade vi på teatern och klockan halv två slutade vi. Då gick jag hem och gjorde flätor på Maja. Eller jag gick hem till Sanna och gjorde dom på Maja. Lite knasigt skrivet. Sen gick jag hem och tittade på när dom åkte slalom på tv. Nu ska jag städa mitt rum och sen ska jag göra något annat.


TJENIXENHEJDÅPUSSKRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0