IGÅR OCH IDAG MORGON:)

♥HEJ♥

Igår skulle jag på träning, fast det var ingen "träning" utan det var träningsmatcher mot Enskede. Vi (segeltorp) delades upp i 2 lag, mitt lag hette segeltorp vit. Det andra segeltorps laget hette segeltorp blå. Segeltorp vit spelade första matchen mot Enskede 1, först gjorde vi mål så det stog 1-0. Sen gjorde dom mål och då stog det 1-1. När det var några minuter kvar stog det 3-3, men då gjorde vi mål till 4-3, i den matchen gjorde jag ett mål. När det var slut skulle segeltorp blå möta Enskede 2. I den matchen blev det 7-3 till Enskede. Sen var det vår tur att möta Enskede 2, det blev 3-3 och jag gjorde 1 mål. Vår sista match skulle vi möta segeltorp blå. Jag gjorde ett mål och sen stog jag i mål föt att jag fick ont ihalsen och ont i huvudet. Men vi vann den med ? vet inte riktigt. Så resultatet på matcherna blev: 4-3 till segeltorp vit, 3-3 lika och sista vet jag inte men vi vann. Vi kom delad 1:a med Enskede 2, jippi!

Idag vaknade jag 20 i 10, så gick jag ner till mamma och åt frukost. Jag hade blivit mer förkyld, så jag mådde inte så bra. När jag hade ätit frukost gick jag upp. Då väckte jag mina sovande syskon och sen började jag hosta jättemycket så det är väldigt jobbigt. Nu ska jag säga till Nathalie att jag vill måla en tavla med hennes akvarellfärg.

HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: mormor

Synd att du är lite förkyld.Men det går över.Din nya blogg är jättefin ,tuff och cool.Grattis till alla målen.Bra kämpat./Mormor

2009-12-20 @ 16:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0