INNEBANDYMATCH MOT DOM YNGRE

HEJ IGEN!


Nu har jag spelat match mot dom som är 1 år yngre en mig.
Jag spelade vänsterforward och gjorde 2 mål.
Dom yngre gjorde 2 mål, men det var när det hände något
så att hela vårt lag sprang in på byte och dom var fria:(

Men vi vann iallfall med 9-2, jippi!!!
Nu spelar jag cafe´world på facebook.
HEJDÅ syns imorgon!!

Blev ingen bild, det funka inte :(


:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)
:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)
:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)
:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):(:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)


HITTA FELET OM DU HAR TID OCH VILL, FÖR ÖGONEN BLIR LITE VIMSIGA(stavas?)



BYE BYE!


Det här skrev jag igår men det kom inte ut så nu kommer det!
Det är om IGÅR!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0