JULAFTON<333

GOD JUL PÅ ER

 

 

Idag är det den 24 December och då är det JULAFTON. På morgonen väckte mamma mig vid 9 och då gick jag upp ur min säng. Då trampade jag på en julklapp hihi! Jag tog med den till mammas säng och där satt mina syskon också. Vi öppnade bara en julklapp var, dom andra julklapparna öpnar vi ikväll. Jag fick en kofta som var svart och var lite längre och en guldig. Dom var jättefina! Längtar till ikväll när jag får mer julklappar. Om 10 minuter ska jag till Maja och Sanna och fira våran minijul. Det ska bli jättekul! Kommer inte vara framför datorn så mycket idag så det blir ett inlägg på kvällen och kanske ett på dagen. Nu måste jag fixa lite för snart ska jag gå till Maja och Sanna.

GOD JUL ÖNSKAR JENNIFER<3



GOD JUL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0