JULKLAPPAR

HEJ HEJ!


Nu har jag firat jul med Maja, Sanna och Nathalie. Först öppnade vi julklapparna, jag fick några silviga snoddar och en kossa. HIHI, jag blev jätteglad men Sanna tror inte att jag blev det så jag säger bara det. Jag blev jätteglad. Vi fikade lite och lekte en stund. Sen gick vi hem till mig och Nathalie och spelade bazz. Men vi körde inte klart för att Maja och Sanna skulle hem för dom skulle åka och fira jul med sin släkt. Då titade jag på min juklapp från pappa och det var 1500 kr och godis. Sen fick jag julklappar av Emil och Nathalie, jag gav också mina julklappar till dom. Våra julklappar av mamma får vi ikväll. Av Nathalie fick jag 3 stiftpennor, anksudd och en ansiktsmask, tack natta! Av Emil fick jag en ny datamus för att min var så dålig och liten, han säger också att den känns äkligt. Så jag fick en ny, tack Emil!

Nu ska jag gömma mitt godis. Föresten, ni vet inte vad jag gav Nathalie och Emil. Nathalie fick en klubba, halsband och örhängen och Emil fick godis. Mamma fick en julklapp nu och resten ikväll, hon fick en kopp och matspade eller vad det heter.

Bilderna kommer på samma gång senare så ni vet!

GOD JUL
GOD JUL
GOD JUL
GOD JUL
GOD JUL



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0