LÖRDAG

HELLO!

Idag som ni vet skulle jag på kalas hos Saga. När jag kom dit öppade hon sina prester. Hon blev jätteglad över allting. Sen åt vi pizza och då satt vi på golvet. Det var så många där så det var en duk på golvet och vi fick rita saker på duket och så, det var jättekul. Efter maten skulle vi leka en lek, man skulle kasta en papperstalrik med grädde på Sagas storebror. Man skulle träffa den i ansiktet och det var en pappergrej för så man såg bara huvudet. Ingen hade träffat när jag skulle kasta, men jag träffade och det var bara jag som gjorde det så jag vann:) Jag fick ett pris och det var en gräddflaska:P HIHI! Efter det lekte jag och några till kurragömma och andra saker. Till fika blev det glasstårta och kakor. Sen lekte vi mer och klockan 3 var det SLUT. Då kom mormor och morfar och hämtade mig.


Då åkte vi hem och då lekte jag med Nathalie. Sen tittade jag på vm i innebandy. Det var final mellan Sverige och något annat. När det började sa morfar att det skulle bli 6-2 till Sverige och det blev det. Så sverige tog guld i innebnady! Efter gjorde mormor och Nathalie mintkyssar. Det är små kakor som jag kommer lägga ut bilder på. Efter det gjorde Nathalie ooch jag marsipangubbar med choklad på, mums. Sen såg vi att det snöade jättemycket så vi gick ut och gjorde en snögubbe. Efter en liten stund kom Sanna och hjälpte oss. Jag kommer lägga in bilder på lite saker som jag har gjort idag. Sen åkte vi pulka och då körde jag över Nathalies huvud,haha!

Sen gick vi in och åt mat, HEJDÅ!








HEJDÅ!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0