MÅNDAG, FAST INTE I SKOLAN:)

HEJ HEJ!

Idag vaknade jag ganska tidigt, jag gick upp och jag såg att ingen var uppe. Sen när Nathalie vaknade så var mamma upppe. Mamma hade varit uppe jättelänge och jag trodde jag var själv så jag satt helt ensam. Då gick mamma och jag ner och åt frukost, sen ringde Sanna och vi skulle mötas ute kvart över 12. Jag gjorde mig klar och tog på mig vinterkläder och gick ut. Då skottade jag för att Sanna hade inte kommit för klockan var 5 över bara. Efter några minuter kom hon och då åkte vi pulka ner för backen en gång var och sen gick vi in. HAHA, väldigt länge vi var ute, men vi hittade inte på något att göra. Vi gick in till Sanna och lekte. Vi klädde ut oss, spelade monopol jättelänge, hittade på ett eget spel och gjorde en massor med mer saker. Sen åt vi lunch och lekte mer. Efter det gick vi hem till mig och spelade bazz ganska länge, det var kul:)

Sen var vi på mitt rum och nu väntar jag på att sanna ska logga in för att hon skulle gå hem och göra en sak och sen logga in. HEJDÅ!


Kommentarer
Postat av: Ernst

hejsan i stugan! riktigt trevlig blogg du har här i stugan. Jag vill gärna att du är med i mitt program Jul med Ernst.Du skulle passa bra som tomtenisse.

/ Hälsningar Ernst,

besök gärna mina hemsida.

2009-12-21 @ 21:51:39
URL: http://www.ernstkirchsteiger.com/
Postat av: Ernst

hejsan i stugan! riktigt trevlig blogg du har här i stugan. Jag vill gärna att du är med i mitt program Jul med Ernst.Du skulle passa bra som tomtenisse.

/ Hälsningar Ernst,

besök gärna mina hemsida.

2009-12-21 @ 21:52:00
URL: http://www.ernstkirchsteiger.com/
Postat av: jennifer

haha, jul NATHALIE OCH EMIL!!!! :(

2009-12-21 @ 21:53:10
Postat av: natta o emil

hahahahahahha!<3<3<3

2009-12-21 @ 22:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0