ONSDAG

HOHO HEJ HEJ


Idag på morgonen låg jag kvar i sängen några minuter för jag var så trött. Efter en liten stund gick jag upp och gjorde mig klar. Nathalie och Emil var förkylda så dom skulle vara hemma. När jag var klar gick jag till skolan. På vägen till skolan ramlade Sanna två gånger, hihi! När vi var i skolan hade vi slöjd, jag hade syslöjd/textilslöjd. Då gjorde jag klart min julklapp till Dexter(min katt), det är en liten mus som jag har virkat. Jag blev klar med den så fort så jag hjälpte dom andra lite grann. Efter det hade vi rast, då var det snöbollskrig igen. Efter rasten hade vi samling,teknik, högläsning och övade teater. När det  var klart fick vi veta att vi skulle visa upp teatern imorgon för 6:års och sen på kvällen var det för föreldrarna.

Efter det var det mat, då blev det julbord. Fast jag åt bara köttbullar och en prinskorv. Men prinskorven tappade jag så det blev ingen ny. När jag hade ätit upp var det rast och sen idrott. På idrotten skulle vi köra tomtekull med 4CD. Tomtekull är en hinderbana och 2 stycken har tomteluvor på sig och ska kulla dom andra. Man får inte nudda mark, då får man ett band och den som inte har något. Ja efter rasten skulle vi till idrotten och ha tomtekull som jag redan har berättat vad det är. Jag klarade mig utan ban första gången men andra gången fick jag ett band. Efter idrotten slutade vi och då gick jag hem. Sen åt jag mellis och har suttit här ganska länge nu. HEJDÅ!


Kommentarer
Postat av: mormor

Synd det där med prinskorven.Det är så gott./mormor

2009-12-16 @ 16:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0