SJUK SÖNDAG

TJAO!


Idag har jag typ sovigt tittat på tv och duschat. Har
typ blivigt sjuk. På morgonen var jag förkyld och sen blev
jag vit i ansiktet och svimmade nästan. Hoppas jag kommer
iväg till skolan imorgon för att vi ska på julmarknad och äta
på Mc donalds. Ja när jag blev så snurrig mådde jag illa också.

Men nu mår jag mycket bätre!! Ja det har nästan gått över, fast
jag är lite snurrig och så. Jag har inte skrivigt innan det här för att
jag orkade inte när jag inte mådde bra. Men nu kan jag skriva mer idag!

Idag ska vi baka lussebullar, fast jag ska inte göra så mycket som jag är lite
sjuk:( Fast en lussebulle ska jag göra, annars blir det inget kul! :) :)

HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: mormor

Snart är du på benen igen./Mormor

2009-12-06 @ 15:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0