TÄVLING

HEJ!

Min syrra har gjort en tävling på
sin blogg och såklart vill jag också det.
Men det är inte kul om jag tgar samma
tävling så jag måste komma på något
annat. Jag kom på en sak nu!

HUR MÅNGA LÄNDER KAN DU!

Ja, min tävling går ut på att skriva

hur många länder du kan, på din bokstav.
Hälst dom som jag känner kan vara
med för om det blir något pris och någon
jag inte känner så kan jag inte lämmna
priset. Men om man ändå vill vara med
så får man det. Så alltså man ska skriva
länder som börjar på samma bokstav som
ditt namn i en kommentar. Är det något ni inte
förstår är det bara att skicka en kommentar.



Hoppas det går bra och lycka till!

HEJDÅ!


Kommentarer
Postat av: Aleyna

JAG HETER ALEYNA OCH DET HÄR ÄR ALLA LÄNDERNA JAG KAN PÅ MIN BOKSTAV:



ARGENTINA ALBANIEN ANGOLA AFGHANISTAN ALGERIET ANDORRA ARMANIEN AZERBAJDZJAN.



DET VAR MITT BIDRAG SES.

2009-12-30 @ 17:44:41
Postat av: anonym

när tar tävlingen slut?

2009-12-30 @ 18:55:59
Postat av: natta

norge

nederländrera

namibia

niger

nigeria

nepal

nordkorea

nicaragua

nauru

nya zeeland



//Natta<3 ;)

2010-01-01 @ 21:18:58
URL: http://nattasonattas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0