TISDAG

HEJ:)

Idag vaknade jag vid 7, då kom jag på att jag var i Nathalies säng. Vi hade bytt, bara för att det var kul:) Sen gick jag upp och gjorde det man brukar göra på morgonen, äta frukost,borsta tänderna, borsta håret, ta på mig kläder och lite till. Sen tog jag på mig jacka, vantar och mössa för att det var snö. Det hade blivigt jättemyckket snö ute, och det skulle snöa hela dagen. I skolan hade vi musik, då körde vi så ska det låta men det var tråkigt. En i min klass hade en låt som typ var vi halka vi ramla i skiten. JÄTTEKONSTIG! Efter musiken öppnade vi paket och jag fick det inte, kanske får det snart... Sen var det rast, då fick man snöbollar på sig hela tiden och så. Vi lekte en lek att man skulle kasta en snöboll så nära som möjligt. Alltså det var en som började och den som kom längst ifrån eller träffade helt fick vara den man kasta på. Sen gick vi in och hade teknik, då pratade vi om mobiltelefonen. Den första telefonen vägde 40 kg och den nu väger ca. 100 g. Sen tränade vi teater, det gick bra. Halv 12 var det mat, det blev fiskpinnar. Efter maten var det rast igen och då var vi mest inne. HAHA, man får igentligen inte det men det var så kallt. Efter rasten tränade vi teater och en hade vi gympa. Det var julbusungarna, men vi skulle ha det med 4C och  blev det tråkit.  När vi hade haft gympa bytte vi om och gick hem. På hemvägen så hittade jag en liten liten backe där det var jättehalt. Jag visade Sanna och hon sa att vi skulle gå hem för att det inte kunde  vara halt där. Sen fick jag henne att gå där och då ramlade hon. Sen skulle jag visa henne hur hon gjordeoch då ramlade jag på rygg och slog huvudet. HHIHIHI:) Sen gick vi vidare och då såg vi en barnvagn, då sa vi att det borde vara svårt att köra närdet är snö. Men det som var kul var att bebisen som skulle ligga där i kom 50 meter efter, haha!


När vi var hemma gick vi in och åt mellis och sen gick vi ut. Vi åkte glidgrej och snowreiser. Det var kul! Sen hade vi snöbollskrig och byggde murar av snö. Sen gick jag in och skulle byta om för att jag ska på innebandyträning, men klockan var inte så mycket. Jag hade redan tagit av mig kläderna så detvar ingen ide´att gå ut igen. Nu ska jag byta om. SES SEN!

/Jennifer




Kommentarer
Postat av: Jessica

Håller med, rackarns vad halt det är idag. Snö överallt, hoppas att det ligger kvar till jul, när tomten ska hit med sin släde...;) Hoohoohoo...

2009-12-15 @ 18:45:14
Postat av: mormor

Tur att man inte hade så tung telefon.Hade aldrig orkat ringa./mormor

2009-12-15 @ 21:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0