TISDAG<333

HEJ HOPP I LINGONSKOGEN!


Idag väckte mamma mig vid halv 10, vi skulle åka och köpa julklappar till Sanna. Jag gjorde mig klar och åt frukost och sen åkte vi. Vi tittade i lite affärer och sen hittade vi julklappar, me  jag kan inte säga vad det var...
Efter det tittade vi lite i andra affärer. Sen åkte vi hem och då åt vi lunch. Efter lunchen slog jag in julklappar, så det var kul. SNART ÄR DET JUL, BARA  DAGAR KVAR! Efter  det lekte jag med Nathalie och nu sitter jag här och skriver.

Jag har en ny deisgn som ni ser och jag tycker den blev jättefin! Det var Erica som gjorde den:)
Det inlägget som heter NATHALIE:(  är inget ni behöver läsa för att det inlägget jag skrev innan försvann så vi kan säga att det här inlägget är det ända jag har skrivit idag. Skriver mer sen!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0