9:de juli

Hej!

Idag vaknade jag vid halv 10. Då åt jag frukost, sen gick jag upp och spelade dator. Efter det vaknade Nathalie, då gjorde hon sig klar för att vi skulle gå ut i regnet. Vi satt på oss regnkläder och sen gick vi ut. Vi spelade fotboll med gummistövlar, vi kallat det stövelboll. På sommarlovet kommer jag kanske inte skriva varje dag. Bilderna från landet kommer senare idag. När vi kom in åkte vi och handlade dynor till stolarna och så handlade vi lite mer saker. Efter den åkte vi och handlade mat till våran sallad vi skulle göra idag. Nu sitter jag är och har nyss ätit den goda salladen.

Hejdå alla bloggläsare<3

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack för salladen, supergod. Ni får gärna göra den fler gånger. Kraaaaaaaaaaaaaam

2009-07-09 @ 19:14:20
Postat av: mormor

Det där med sallad låter jätte gott. Stövel fotboll låter svårt. Men inte för er som kan.Hoppas ni får bra väder imorgon.Hälsningar Mormor

2009-07-09 @ 20:40:08
URL: http://jennifergransten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0