HEMMA

Hej igen!

Nu är jag hemma igen. Jag har vart på landet och fiskat i en vecka. Innan det var jag med mormor och morfar på deras land i 3 veckor. Men nu ska jag vara hemma lång tid, så nu kan jag skriva mycket. Idag vaknade jag runt 10 för att jag kunde inte sova igår för att det var så varmt. Jag sommnade vid 2. På morgonen åt jag frukost. Sen skulle jag städa mina lådor med kläder i. Jag gjorde 5 av 10 lådor. Dom är stora lådorna så det har tagit 4 och en halv timme att städa dom. Men nu tog jag en paus. Så nu ska jag göra lite saker på datorn.
                                                                                                                                      Hejdå och ha en bra sommar!

Kommentarer
Postat av: mormor och morfar

Hej kul att du skriver igen.Vilken vacker bild.Har du tagit den.

2009-07-20 @ 16:38:41
Postat av: jennifer

Bilden hittade jag på google. <3 puss <3

2009-07-20 @ 19:07:41
Postat av: maja

hej jennifer.



Jag kom på en jätte rolig grej som vi skulle kunna göra mer när vi tältar. Först på dagen om det är fint väder så skulle vi kunna cykla till en jätte rolig park som inte alls ligger långt bort. Där kan man bada och annat. Och sedan på kvällen kunde vi lagga våran egen middag på vårat stomrmkök. T.e.x makaroner och köttbullar.

Skulle vara jätte kul. Och så kan vi ligga uppe till 1 och pratta som vi brukar. haha <3<3<3<3



Puss Maja! <3<3<3<3<3<3

2009-07-20 @ 21:38:43
Postat av: jennifer

vilken superide, det kan vi göra!!

2009-07-21 @ 09:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0