IDAGGG


Idag på morgonen tog jag lite kort med min kamera. Jag ska lägga in dom bilderna i det här inlägget. Det är 27grader på landet.


Dagens vill ha: kul
Dagens klädsel: rosa klänning
Dagens smink:inget
Dagens frisyr:utsläppt
Dagens låt:lilla snigel
Dagens planer:sola och springa vattenspridaren
Dagens saknad:maja, sanna och mamma
Dagens köp:inget
Dagens mislyckade:inget
Dagens dummaste:myggor
Dagens godis:inget
Dagens humör: jätteglad :)
Dagens mening: Ha en bra sommar!!




















1.Traktorn på landet.
2.Min saft som jag drack imorse.
3.myggorna.
4.en fotbollsspelare, jag gjorde en sak med kameran så han blev tjock.
5.gissa vad det är??


Hejdå!

Kommentarer
Postat av: august

2009-07-04 @ 22:02:57
Postat av: august

hej det är august jag har inte varigt inne på din blogg på länge men nu är jag inne så jag skriver lite saker om din blogg. jag tror på din bild att han som har nummer 9 är fredrig ljungberj för han har nummer 9. <3333

2009-07-04 @ 22:09:02
Postat av: majja

jag vet jag vet jag vet!!!!!!!!!



Det er saften i ditt saftglas!!!!!!!!!



Puss jennifer. Saknar er!

2009-07-05 @ 17:15:38
Postat av: jennifer

maja har rätt, bra maja, du kanske får ett pris när vi ses.

2009-07-06 @ 09:51:15
URL: http://jennifergransten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0