TISDAG

Hejsan, tiden gick så fort så jag kom på att jag ska skriva minst ett inlägg varje dag. Jag satt mig för att skriva på bloggen men jag gjorde andra saker. Men nu ska i allafall skriva ett inlägg.



Idag har jag Städat rummet, vart ute i trägården, lekt med Nathalie, spelat data och lite fler saker. På lördag tror jag att jag ska plocka svamp på landet, men om det är för mycket mygg går det inte. Jag kommer hem på söndagen så att jag tror inte att jag missar att skriva någon gång. När Maja och Sanna kommer hem ska vi tälta. Länktar efter dom så mycket. Det är alltid så att vi åker bort på sommarlovet och sen när vi kommer hem åker dom hem. Då blir det bara någon vecka vi kan vara med varann. 


Nu ska jag vara med natta, hejdå!



En bild från 6:års, hihi!

Kommentarer
Postat av: mormor och morfar

Oj oj oj vad du städar.Skulle behöva städhjälp. Glöm ej gummistövlar när du ska plocka blåbär och svamp. Kanske det blir en blåbärspaj.

2009-07-22 @ 14:37:22
Postat av: Jessica

Gullig du var, nu med förstås! Håller med, tälta är riktigt mysigt. Det blir alltid så där, varannan vecka med Maja och Sanna, ni är aldrig hemma samtidigt. Ena veckan är vi borta och andra veckan är dom borta. Otur! Men då har ni ännu mer att prata om i tältet, kanske att ni blir vakna längre än till kl. 1.00. Förresten, Maja och Sanna, vi ställde ut er soptuna i tisdags. Hej svejs

2009-07-22 @ 22:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0