TJA<3

Tjenixen!

Nu har jag kommit hem från landet. Det var jättekul där men det är skönt att komma hem. Nu har jag ätit melon med mamma och Nathalie. Imorgon kommer  jag  lägga in lite bilder och skriva lite. Nu ska jag fixa lite med datan. Ses imorgon<3     
                                              ##                       ##
                                            #    #                    #   #
                                           #       #                #       #
                          ###########################   HAHAH jag skulle göra en katt men det orkade jag inte så det blev två berg.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Det ser ut som fotspåren från en katt:)

2009-07-09 @ 19:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0