Förlåt att det blev så sent!

Hejsan och förlåt att det blev så sent. Jag har gjort så mycket idag så jag har inte hunnit med att skriva. Nu ska jag berätta det jag har gjort idag.
 
1.Fotbollsläger
2.städat
3.ätit
4. spelat fotboll med Nathalie
5.lekt lite
6.packat
7.kul med natta

Det har jag gjort idag, men nu kan jag skriva lite. Om ni/du undar varför jag packade är det för att jag ska åka till mormor och morfars land imorgon.  Vi ska ha kul och fira midsommar. Jag ska vara där typ en vecka så jag kommer inte att skriva då. Jag tror att jag hinner lägga in ett inlägg imorgon innan jag åker. Men det som blir kul när jag kommer tillbaka är att jag kommer att ha mycket att berätta då. Nu ska jag städa det sista på rummet så det blir fint innan jag åker. Ha ett bra sommarlov!! Hejdå pussar och kramar Jennifer<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0