FOTBOLLSLÄGRET

Hejsan!!

Idag vaknade jag av att mamma ropade på mig. Jag var så trött för Dexter (min katt) hade varigt  i mitt och Nathalies rum tills klockan var 6, för då stängde vi dörren. Han var typ lite kiss och bajsnödig, hihi. Men jag kom upp ur sängen i allafall. Jag bytte om och gjorde mig klar. SEn skulle jag på fotbollsläger. Nathalies kompisar Fanny och Frida skulle komma vid halv 9. Min cykel hade slut på lufft så jag fick springa när dom andra cyklade. När vi hade kommit en bit fick jag sitta på fridas pakethållare. När vi var framme skulle vi träna, vi delade upp oss i ålder. Jag tränade med 01:or och 00:or. Fast sen delade vi upp oss så att 99:orna spelade själva. Vi körde evighetsstafett, nertagningar, doppboll och glassboll. Efter lunch körde vi matcher. Hejdå alla som är snälla och läser min blogg.

Kommentarer
Postat av: mormor

Hej pigg och vaken.Go och glad.Som en solstråle är du alltid.Hälsningar Mormor

2009-06-16 @ 11:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0