FREDAG 12 juni



Hejsan svejsan!!


Idag gick jag upp vid halv 8, då gíck mamma och jag ner och fikade. Sen gick vi upp,då la jag mig i mammas säng och sov där till 10. Klockan 10 ringde Sanna som frågade om jag ville komma och  fika. Jag sa att jag kom men jag skulle bara äta min macka. När jag kom dit hade hon dukat upp lite fika<3 Det var gått i gått gått! Sen gick vi upp och gjorde en dans tillsammans. När vi hade tränat en stund skulle vi äta lunch. Vi åt risgrynsgröt, pasta, köttbullar och chicken bits.
Innan vi åt mat sprang vi ut i regnet. HAHA det var jättekul. Vi tittade på film när vi åt lunch, visåg på någon film som typ hette hjälp jag är en fisk. Sen har jag haft kul hela dagen. Hejdå skriver kanske ett litet inlägg efter maten! puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0