HIHI LITE OLIKA SAKER

Hejsan!!!

Igår på morgonen fick jag en väska av mamma som jag skrev förut. Jag fick också 2 par örhängen, jag ska lägga in bilder på dom sakerna. Klockan 5 igår skulle jag på picknick, man skulle ha mat och lite fika med sig. Nathalie och jag åkte sparkcykel dit för att mamma  kunde inte följa med. Vi tog med oss pastasallad. När vi kom dit spelade vi fotboll, sen körde vi bränboll, det var kul. Efter det åt vi mat, det var gått. Jag ska lägga in lite bilder på när jag var vid långsjön och hade picknick.  Men nu ska jag berätta om idag för allt det där jag har skrivigt var om igår. Idag gick jag upp som vanligt och gjorde mig klar. Sen gick jag till skolan med Sanna. Vi hade slöjd på morgonen, jag städade målarrummet. Efter slöjden var det rast, det var ganska kul på rasten. När vi kom in flyttade vi saker till vårt nya klassrummet som vi ska flytta in i 4:an. Sen har vi nästan bara gjort det idag. Hejdå från mig!

min väska, men örhängerna gick inte att ta kort på för dom är så små.

några ännder som vi såg på vägen dit!

HEjdå!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: maja

Ehhh:....

jennifer det där är inga ännder!

Det är kanadages!!



Puss maja!

2009-06-09 @ 08:16:22
Postat av: mormor

Oj oj oj Vilken fin väska.En sådan skulle man ha.Det var stora fåglar.Är de snälla?Eller flyger de på en när man kommer nära? Hälsningar Mormor

2009-06-09 @ 15:16:05
Postat av: jennifer

jjaja jag vet inte vad det var för fåglar!

2009-06-09 @ 17:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0