LITE BLANDAT

Hej, nu är det sommarlov!! Eller det har  vart det typ 2 veckor, men det har bara regnat. Men nu i 1 vecka har det bara varit bra väder.

 
Igår på kvällen fick vi besök, det var mamma. Mormor och morfar viste det men jag fick reda på det lite innan bara. Igår till middag åt jag något jag aldrig hade ätit. Jag trode att det var jätteäkligt men det var lite gott och lite äkligt. Det var kycklinglever, jag åt bara lite. Sen kastade vi pil. Mamma sa att jag skulle slå 100poäng. Men jag orkade inte räkna matte,så jag ska göra det idag. Jag ska säga en sak till mamma, här kommer det: mamma kan du ta med min kamera, jag ska förklara vart den ligger när vi pratat i telefon.



Idag ska jag bara ha det bra, kanske skriver mer sen. Hejdå, puss sanna och maja!!

Nathalie jag saknar dig<3<3


Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0