LITE OM SKOLAN OCH AVSLUTNING

Hej  igen, äntligen fredag!!

Idag skulle jag läsa upp min faktatext, men jag hade bara övat att läsa den en gång så jag ska läsa upp den på måndag.
Då läste Aksel och Nikola ett kappitel var i fräsboken. Vi har en bok som vissa ska öva på att läsa högt ett kappitel för klassen. Sen skrev vi fredagsbrev. Det är lite jobbigt att skriva fredagsbrev menn som det var det sista brevet från 3:an så var det kul. Jag målade mitt med lite färger, det var: gul,blå, grön och svart. Efter det var det rast, då lekte jag med Julia,  Sanna och Lovisa( Sannas fadder) Vi lekte häst, jag var häst och Julia var min ägare. Sen skulle vi gå in, då fick vi posten vi skille ha. När klockan var 11 var det mat ( vi äter tidigt idag för vi har idrott).  Efter lunch sprang jag in till Julia och så fick hon alla mina kulor, det var kanske 50 stycken. Jag annvänder  dom inte så då fick hon dom, jag har inte köpt dom. Jag har spelat kula och vunnit. OJ, min favoritkula råkade jag ge bort, jag ska  fråga om jag får tillbaka den :( Sen hade vi idrott. Ja men nu ska jag berätta om klockan 5-7. Halv 5 åkte morfar och jag till Älvsjö, för det är avslutning med innebandyn. Vi viste inte hur lång tid det tog att åka dit så vi var framme när klockan bara var 5 över halv. Det var ändå många som hade kommit så jag gick ur bilen och lekte med tjejerna som hade kommit. Vi tittade på poolen för vi ska bada i en stor pool. Det var ganska kallt där. När alla hade kommit åt vi hamburgare, det var gått. Sen bytte alla om och hoppade i poolen. Det var jätte jätte KALLT!! JAg var i ganska länge men sen gick jag till uteduschen som var jättevarm. Där stog jag länge, tillslut blev vattnet kallt så jag gick och bytte om. Efter det grillade vi marsmellows(stavas?) och sjöng.
Klockan 7 var det slut, då åkte jag hem och åt pizza. Hejdå från Jennifer!!

haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0