MATCH, SHOPPING & BAD!!

Hej!!

Jag ska berätta om 3 saker idag.

                                  

                                              MATCH
Idag klockan 11 hade jag match, när klockan var halv 11 åkte vi till långängen. Då hade vi uppvärmning. När klockan var 11 startade matchen. Jag var höger mitt, matchen var 40 minuter lång, en halvlek var 20minuter. När matchen var slut stog det 3-0 till Segeltorp. JIPPI!! Nu har vi vunnit alla matcher och  spelat en som det blev 1-1.


                                     SHOPPING
När jag kom hem från fotbollen åkte jag, Maja, Sanna och natta och shoppade. Jag köpte: en bikini och  kompis tröja med Sanna. Vi gick där tills klockan var typ  5.

                                       BAD
När vi kom hem från shoppingen så badade vi med skum, jag ska snart gå med Maja till Ica orren för att hon ska köpa godis. Idag är det Sveiges Nationnaldag (stavas?) så på morgonen hade vi sverigekläder. Det är också Danmark mot Sverige, det får man inte missa. Hejdå<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0