ONSDAG

Hejsan svejsan!!

Idag på morgnen gjorde jag mig klar, sen skulle jag gå till skolan.  Innan vi kom in kom Julia ( hon är mitt fadderbarn säger hon och leker med mig på rasterna). Hån går i FA. Jag skulle springa ett varv runt huset med henne. Sen var det dags att gå in, då tränade vi till Åsneprinsen för idag ska vi ha genrep för FA, 1A och 2A och ikväll är det för föräldrar och släkt. Efter lunch skulle vi springa våruset, det är ett spår i skogen som är 800meter. Man tävlar i klasserna, det lag som spriger mäst varv får glass. När vi tränade för 2 veckor sen sprang vi tillsammans 90 varv. Nu sprang 3 stycken 11 varv och jag och några fler 6 varv. Jag tror att vi vinner för vi hade en rammsa som är så här: sassa brassa mandelmassa, vi ska springa varven massa, 3A 3A 3AAAAAAAAAAAAAA!! Hejdå från Jennifer!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0